Ponedjeljak, 20 Maja, 2024

Kašnjenje računa za struju u FBiH: Objava Elektroprivrede BiH razjasnila situaciju

Najčitanije objave

Najnovije isporuke računa za električnu energiju u Federaciji Bosne i Hercegovine putem Javnog preduzeća Elektroprivreda BiH naišle su na neočekivano kašnjenje, što je izazvalo frustraciju kod mnogih potrošača. Građani Kantona Sarajevo posebno su se obratili Redakciji Faktora izražavajući svoje nezadovoljstvo, ističući da su računi sada obračunati za period duži od mjesec dana, što rezultira povećanim iznosima za plaćanje. Situacija je dovela do toga da neki građani sada moraju platiti i do 90 KM, naspram uobičajenih 60 KM. Dodatno, pojedini su dobili čak i dva računa, što dodatno otežava financijsku situaciju.

Iz Javnog preduzeća Elektroprivreda BiH objašnjavaju da je uzrok ovog kašnjenja “usaglašavanje očitačkih listi” te ističu da nije riječ o poskupljenju električne energije. Navode kako, s obzirom na kontinuirano povećanje broja kupaca električne energije u Podružnici Elektrodistribucija Sarajevo, provode redovne aktivnosti na optimizaciji očitačkih lista radi postizanja veće efikasnosti očitanja brojila. Ova optimizacija može rezultirati promjenom datuma redovnog očitanja brojila kod određenog broja kupaca, što će se odraziti na izdavanje narednih računa prema novom planu očitanja.

Važno je napomenuti da navedene aktivnosti nisu povezane s promjenom cijene električne energije te da je optimizacija očitačkih hodova redovna aktivnost koja se provodi prema potrebi u cijelom Javnom preduzeću Elektroprivreda BiH.

Ova situacija, iako neugodna za mnoge potrošače, naglašava važnost transparentnosti i pravovremenosti u isporuci računa za električnu energiju. Građani očekuju da budu informirani o svim promjenama i da im se omogući pravovremeno plaćanje svojih obaveza. Uz to, kontinuirana komunikacija između Elektroprivrede BiH i korisnika električne energije ključna je za izgradnju povjerenja i zadovoljstva potrošača.

U konačnici, važno je da Elektroprivreda BiH nastavi provoditi redovne aktivnosti na optimizaciji svojih procesa kako bi osigurala kvalitetnu uslugu svojim korisnicima i osigurala stabilnost energetskog sektora u Federaciji Bosne i Hercegovine.

Najnovije objave