Subota, 27 Jula, 2024

Nestlé ostvario odlične rezultate u 2021. Zabilježili rast od 7,3%

Najčitanije objave

Nestlé, najveći svjetski proizvođač hrane i pića, predstavio je svoje poslovne rezultate za 2021. godinu.

U godini u kojoj se suočavamo sa stalnim izazovima vezanim za pandemiju i novim izazovima uzrokovanim ograničenjima u lancu snabdijevanja, kompanija Nestlé je uspjela da nastavi sa poboljšanjem organskog rasta koji je dosegao 7,5% s realnim internim rastom (RIG) od 5,5% i cijenama od 2,0%. Rezultat je to kontinuirane fokusiranosti na dugoročnu strategiju kompanije. U 2021. napravljen je iskorak na putu organske ishrane, a kompanija je osigurala prvo mjesto u Indexu pristupa ishrani globalnih prehrambenih kompanija.

Ustrajnost i snalažljivost

“U 2021. godini ostali smo usredotočeni na provedbu naše dugoročne strategije i povećanje ulaganja u rast, dok se istovremeno bavimo izazovima globalnog lanca snabdijevanja. Naš organski rast bio je snažan, s povećanjem tržišnog udjela, nakon disciplinirane provedbe planova, brzih inovacija i povećane digitalizacije. Ograničili smo uticaj izuzetne inflacije troškova upravljanjem troškovima i odgovornim određivanjem cijena. Naš snažan temeljni rast zarade po dionici pokazuje otpornost našeg modela stvaranja vrijednosti. Cijeli Nestlé tim je pokazao izuzetnu ustrajnost i snalažljivost u izazovnom okruženju“, izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Dvocifreni rast

Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé u BiH
Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé u BiH
, izjavio je: „Osvrćući se na godišnje rezultate za 2021. godinu, Nestlé je u sjevernojadranskoj regiji ostvario pozitivne rezultate u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, završivši godinu sa 7,3% zdravog rasta. Pored sigurnosti naših zaposlenih i kontinuiteta poslovanja, bili smo fokusirani na pružanje podrške zajednicama u kojima poslujemo i izdvojili smo više od CHF 215.000 za donacije. Uspjeli smo ojačati snažno vodstvo s brendom NESCAFÉ na ukupnom tržištu kafe. Purina i Nestle Professional je zabilježila dvocifreni rast, kao i kafa koja se približava dvocifrenom rastu. Pandemija COVID-19 nije usporila napredak kompanije i Nestlé je ostao fokusiran na održivost, te odlučan u postizanju smanjenja neto stope emisija stakleničkih plinova na nulu do 2050. godine.“

Nescafé, Nespresso i Starbucks

Evolucija Nestlé portfelja se nastavila, s fokusom na kategorije s atraktivnim mogućnostima rasta i diferenciranom ponudom. Jedna od kategorija koje su najviše pridonijele organskom rastu bila je kafa, potaknuta izuzetno povoljnom okruženju za tri glavna brenda – Nescafé, Nespresso i Starbucks. Prodaja Starbucks proizvoda porasla je za 17,1% i dosegnula 3,1 milijardu CHF, generirajući više od 1 milijarde CHF inkrementalne prodaje u usporedbi s 2018.

Najnovije objave