Nestlé, najveći svjetski proizvođač hrane i pića, predstavio je svoje poslovne rezultate za 2021. godinu.
U godini u kojoj se suočavamo sa stalnim izazovima vezanim za pandemiju i novim izazovima uzrokovanim ograničenjima u lancu snabdijevanja, kompanija Nestlé je uspjela da nastavi sa poboljšanjem organskog rasta koji je dosegao 7,5% s realnim internim rastom (RIG) od 5,5% i cijenama od 2,0%. Rezultat je to kontinuirane fokusiranosti na dugoročnu strategiju kompanije. U 2021. napravljen je iskorak na putu organske ishrane, a kompanija je osigurala prvo mjesto u Indexu pristupa ishrani globalnih prehrambenih kompanija.
Ustrajnost i snalažljivost
“U 2021. godini ostali smo usredotočeni na provedbu naše dugoročne strategije i povećanje ulaganja u rast, dok se istovremeno bavimo izazovima globalnog lanca snabdijevanja. Naš organski rast bio je snažan, s povećanjem tržišnog udjela, nakon disciplinirane provedbe planova, brzih inovacija i povećane digitalizacije. Ograničili smo uticaj izuzetne inflacije troškova upravljanjem troškovima i odgovornim određivanjem cijena. Naš snažan temeljni rast zarade po dionici pokazuje otpornost našeg modela stvaranja vrijednosti. Cijeli Nestlé tim je pokazao izuzetnu ustrajnost i snalažljivost u izazovnom okruženju“, izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.
Dvocifreni rast
Nescafé, Nespresso i Starbucks
Evolucija Nestlé portfelja se nastavila, s fokusom na kategorije s atraktivnim mogućnostima rasta i diferenciranom ponudom. Jedna od kategorija koje su najviše pridonijele organskom rastu bila je kafa, potaknuta izuzetno povoljnom okruženju za tri glavna brenda – Nescafé, Nespresso i Starbucks. Prodaja Starbucks proizvoda porasla je za 17,1% i dosegnula 3,1 milijardu CHF, generirajući više od 1 milijarde CHF inkrementalne prodaje u usporedbi s 2018.