Petak, 19 Aprila, 2024

BMW iX xDrive50 M Sport recenzija 2022

Najčitanije objave

BMW iX je ono što će u konačnici biti središnji dio tri dostupne verzije potpuno novog, električnog BMW-a iX – novi luksuzni vodeći model kompanije s nultim emisijama i spremnik za njegovu najnapredniju platformu, povezanost i tehnologiju poluautonomne vožnje, kao i najnoviju tehnologiju električnog pogona.

Za razliku od drugih luksuznih električnih vozila, iX nudi dvostruke motore na električni pogon (električno “uzbuđene” vrste, koji se ne oslanjaju na teške, rijetke metale da služe kao trajni magneti) koju god verziju da kupite.

Postoji uobičajena nadogradnja snage, koja je ovdje prilično velika (516 KS u odnosu na 322 KS). Zatim tu je veća pogonska baterija (105kWh upotrebljivi kapacitet naspram 71kWh) i povezano poboljšanje upotrebljivog dometa (50 M ima WLTP certifikat da prenosi 193 kilometra više između punjenja od 40 M). 50 će također ostvariti brže DC brzo punjenje (195kW naspram 150kW).

Kakav je osjećaj u novom BMW iX na cesti?

Iznenađujuće je okretan i uravnotežen u upravljanju i veoma spreman da se vozi brzo i oštro. Na kraju krajeva, ovo je luksuzan automobil – ali  sa širim rasponom dinamičkih mogućnosti nego što zaista mislite. Ovaj automobil je u jednom trenutku tako tih, uglađen, svestran i udoban, a u sljedećem tako moćno brz. Onaj koji može sve. Audi E-tron S bi mu mogao parirati, ali Tesla Model X se ne može ni približiti.

Bmw iX interijer

Zvuči pomalo smiješno sugerirati da bi BMW koristio sporo prodajni električni gradski automobil od 35.000 funti kao inspiraciju za dizajn svog izuzetno važnog, 100.000 funti tehno-vodećih SUV-a, ali tako izgleda. Možda samo upućuju na ono što imaju, dodajući intrige i porodični karakter tamo gdje mogu.

iX je takođe automobil sa manje “graciozne” veličine koja vas može sprečiti da izgradite naklonost prema velikom luksuznom automobilu. To je divno mjesto u koje se može putovati – ne samo prostrano, već zaista elegantno i skupo uređeno, i nekako još uvijek malo potcijenjeno. Ali štaviše, ne shvata sebe previše ozbiljno; ni unutra ni spolja. Nije povučeno.

Auto skreće sa ugodnom agilnošću i dosljedno neutralnom, stabilnom linijom i ravnotežom prianjanja. Postoji filtrirana lakoća upravljanja, ali je u skladu sa luksuznim automobilom – i uprkos tome, nemate potrebu da date obaveštenje da prednji deo automobila reaguje. Automobil se ne trudi da povrati svoju stabilnu prisebnost u zavojima kada ga uznemiri udarac ili primjena snage. I tu je samo nagoveštaj rotacije sa stražnjim pogonom o njegovom stavu u krivinama pri nižim brzinama pod snagom – taman toliko da se veliki automobil osjeća kao BMW.

Da li ga kupiti?

Postoji neformalnost i inkluzivnost kod iX-a koji je istinski razoružavajući i dopadljiv. To nije automobil koji kupujete da biste bili viđeni ili da biste projektovali svoj status, ali to ionako nisu najveći kvaliteti modernog luksuznog operatera, a možda je to i poenta. Ovo je automobil koji treba koristiti, da obogatite svakodnevicu.

Brz je i udoban, rafiniran i omotan; prostran, praktičan, svestran – i dovoljno širok. I, od minerala u bateriji i metala u motorima, do recikliranih tepiha i kože, napravljen je na najodgovorniji i najodrživiji način koji BMW može smisliti.

Ukratko, u ovom automobilu postoji mnogo više nego što vam na početku može zapasti za oko. Ako trenutno na tržištu postoji veliki, vrhunski električni automobil za koji se zaista isplati platiti premiju na nivou luksuza, vjerovatno buljite pravo u njega – bez obzira gledate li iz pravih razloga ili ne.

 

(Infodan)-Mirza Ćorović

 

 

Najnovije objave