Ponedjeljak, 20 Maja, 2024

Umjetna inteligencija u kreativnim poslovima: Industrija gdje čovjek još uvijek pobjeđuje

Najčitanije objave

Piše: Alen Ćorović

U doba digitalnih inovacija, umjetna inteligencija (UI) čini se sveprisutnom, ali kada je riječ o kreativnim poslovima, posebno u PR strategijama, ljudski dodir i dalje ostaje nezamjenjiv.

Stvaranje PR strategija i kreativnih koncepta zahtijeva ne samo analizu podataka već i duboko razumijevanje klijenta, ciljane publike i specifičnosti industrije. Recimo, stvaranja slogana zna trajati dosta dugo, s nizom interakcija i testiranjem na fokus grupama kako bi se osiguralo da svaki prijedlog odražava željene vrijednosti i dojmove.

Kreiraj mi slogan za moju kompaniju
No, ono što čini ovu priču intrigantnom je trenutak kada je klijent, vjerojatno u želji za bržim rješenjem, odlučio koristiti umjetnu inteligenciju putem GPT Chat-a. Umjesto složenog i „skupog“ procesa stvaranja, lakše je pitati GTP Chat: “Kreiraj mi slogan za moju kompaniju.”
Zašto ovdje leži opasnost? Umjetnoj inteligenciji, iako moćnoj u mnogim područjima, često nedostaje razumijevanje dubljih konteksta, kulturnih nijansi i specifičnosti klijenta. Rezultat bi mogao biti slogan koji je izoliran od stvarne suštine kompanije, stvarajući nepreciznost koja može nanijeti štetu reputaciji klijenta.

Ovaj primjer jasno ukazuje na važnost ljudskog dodira u kreativnim procesima. Umjetna inteligencija može biti koristan alat, ali samo kada je vođena stručnjacima koji razumiju sve nijanse svog zanata. Laici koji olako posegnu za tehnologijom riskiraju stvaranje sadržaja koji nije prilagođen stvarnim potrebama i identitetu klijenta.

Umjetna inteligencija može biti korisna u kreativnim poslovima, ali samo pod uvjetom da se koristi s pažnjom i ekspertizom. Ljudski dodir, s njegovim razumijevanjem suptilnosti i prilagodbom specifičnostima, ostaje ključan za stvaranje kreativnih rješenja koja ne samo da privlače pažnju, već i autentično odražavaju identitet klijenta.

Ne zanemarujte važnost stručnjaka
U svijetu gdje tehnologija sve više ulazi u svaki aspekt poslovanja, ključno je pravilno procijeniti kada i kako koristiti alate poput umjetne inteligencije u kreativnim poslovima. Primjer s kreiranjem slogana jasno ukazuju na opasnosti brzog pristupa, pogotovo kada klijenti, vođeni željom za efikasnošću, posegnu za tehnologijom bez potrebne ekspertize.
Stvaranje PR strategija, kao i kreativnih elemenata kao što su slogani, predstavlja kompleksan posao koji zahtijeva duboko razumijevanje klijenta, ciljane publike i industrijskih specifičnosti.

Stoga, ključna preporuka klijentima jest: ne zanemarujte važnost stručnjaka u kreativnim poslovima. Kada se radi o kreiranju PR strategija i kreativnih elemenata, povjerite posao onima sa dugogodišnjim iskustvom jer kompleksnost ovih zadataka često predstavlja izazove i iskusnim komunikacijskim ekspertima.

Najnovije objave