Utorak, 16 Aprila, 2024

LinkedIn iznenadio korisnike: Uvodi igrica za jačanje profesionalnih veza

Najčitanije objave

Nije neuobičajeno da društvene mreže svojim korisnicima unutar aplikacija nude opciju igranja igrica, što je praksa koju primjenjuje i Facebook već neko vrijeme.

Iznenadno, postoje naznake da bi sličnu funkcionalnost mogao uvesti i YouTube, no prava iznenađenja dolazi od LinkedIna, platforme od koje bi se takav potez najmanje očekivao.

Analiza neovisnih stručnjaka otkrila je dijelove koda unutar LinkedIn aplikacije koji sugeriraju mogućnost uvođenja igrica. Ovu informaciju za TechCrunch potvrdili su i iz Microsofta, kojem LinkedIn pripada od 2016. godine.

Ovim bi se korisnicima LinkedIna željelo pružiti razlog za duži boravak na platformi, s ciljem unapređenja profesionalnih veza i kontakata. Planirane igrice su osmišljene kao jednostavne slagalice i mozgalice, namijenjene povezivanju kompanija i zaposlenika kroz formiranje rang lista kompanija, gdje bi se poslodavci klasificirali prema uspjehu svojih zaposlenika u igricama.

LinkedIn, pod okriljem Microsofta od 2016., danas broji više od milijardu registriranih korisnika.

Za 2023. godinu, LinkedIn je zabilježio prihod od 15 milijardi dolara, od čega je najznačajniji doprinos, sedam milijardi dolara, ostvaren prodajom softvera za regrutaciju novih zaposlenika korporacijama.

Najnovije objave