Petak, 17 Maja, 2024

Gdje je granica između umjetnosti i biznisa? Šta je zajedničko za Aleksandru Prijović, Exit festival i Beer Fest?

Najčitanije objave

Bratstvo i jedinstvo je ponovno na djelu, samo ovoga puta na koncertnim pozornicama širom regije. Transnacionalna folk diva Aleksandra Prijović ostvarila je nevjerovatan uspjeh sa rasprodanim koncertima širom bivše Jugoslavije, od čega su pet u zagrebačkoj Areni, čime je premašila sva očekivanja estradnih veličina kako iz Hrvatske tako i Srbije.

Moćni koncertni promotori

Njen trijumf, manifestiran u petardi od koncerta u Zagrebu, je vrhunac regionalne turneje “Od istoka do zapada”, obuhvaćajući nekoliko gradova u regiji. Održala je tri koncerta u sarajevskoj Zetri, a činilo se prema zainteresiranosti publike, mogla je još tri.
Ovaj uspjeh nije bio samo rezultat njenog talenta već i vješte koncertne produkcije, čime je privukla nevjerojatnih 200.000 posjetitelja za samo nekoliko sedmica.

No, ovo nije samo priča o muzičkom uspjehu, već i o poslovnom geniju iza kulisa. Aleksandra je, s vještom podrškom svoje firme „A Music“ i iskusnih koncertnih promotorima duž rute, odmaknula se daleko iznad standarda koncertnih turneja narodnjačke scene.
Tačka na “i” ove priče o uspjehu je sinergija s moćnim koncertnim promotorom „Sky Musicom“, čiji je vlasnik Milenko Škarić, često rangiran kao jedan od najmoćnijih ljudi u showbiznisu. Ovaj magnat je kroz razne projekte poput Exit Festivala, Beer Festa ili Belgrade Music Weeka, ostavio dubok trag u koncertnom biznisu Srbije.

Postavlja se pitanje – gdje se zapravo razdvajaju umjetnost i biznis? Aleksandrin uspjeh nije samo rezultat njenog talenta već i mreže moći, strateških partnerstava te sposobnosti prilagođavanja regionalnom tržištu.
Značajan je i ulazak novih igrača poput Davora Gavranića, vlasnika Extra FM-a, koji je sa svojim medijskim kartelom dobio zapaženo mjesto na radijskom tržištu i uplovio u organizaciju koncerata, otvarajući novo poglavlje u koncertnom biznisu.

Monopol „Sky Music“

No, postavlja se i pitanje granica. Hoće li ovi novi igrači preuzeti potpunu kontrolu nad organizacijom koncerata i festivala u regiji? Hoće li postati jedini organizatori velikih događaja s domaćim i regionalnim izvođačima? Sličan model već postoji u Srbiji, gdje je „Sky Music“ gotovo monopolan u organizaciji velikih koncerata.

Umjetnost i biznis često se isprepliću, a ova priča o uspjehu Aleksandre Prijović pokazuje kako je moguće spojiti vrhunsku umjetnost s visokim profitom, ali i postavlja pitanje: Kako će ova dinamika oblikovati budućnost glazbene industrije na ovim prostorima?

(Infodan)

Najnovije objave