Subota, 2 Marta, 2024

Evo zašto propadaju celebrity beauty brendovi

Najčitanije objave

Prošlo je desetljeće otkako su obožavatelji ljepote postali opsjednuti beauty linijama holivudskih zvijezda i trendseterica. Dok su brendovi kao što su Fenty Beauty Rihanne i Rare Beauty Selene Gomez postigli ogroman uspjeh, sve više celebrityja doživljava pad u prodaji svojih kozmetičkih proizvoda.

Ideja da će sam potpis zvijezde automatski osigurati uspjeh proizvoda temelji se na pretpostavci da je dovoljno samo imati slavnu osobu kao vlasnika. Međutim, postalo je jasno da rijetko koja slavna osoba duguje svoju ljepotu upravo svojoj liniji kozmetike, unatoč njihovim naporima da to pokažu na društvenim mrežama.

Rachel ten Brink, ulagačica, objašnjava da popularnost ovih proizvoda leži u činjenici da vlasnici već imaju svoju bazu obožavatelja, koji kupovinu proizvoda doživljavaju kao način da budu bliže svojim idolima.

Rihanna's Fenty Beauty, Priyanka Chopra's Anomaly, Lady Gaga's Haus Labs, Ariana Grande's REM Beauty, Drew Barrymore's Flower Beauty, Selena Gomez's Rare Beauty – to su samo neki od brojnih beauty brendova slavnih osoba.

Kritičarka kulture Jessica DeFino tvrdi da je medij igrao ključnu ulogu u oblikovanju standarda ljepote, s obzirom na način na koji percipiramo slavne osobe. Sada, kada te iste osobe prodaju svoje proizvode, često obećavaju savršenstvo koje ne mogu pružiti, ali se i dalje prodaje.

Obećanje savršene ljepote je jedan od ključnih razloga za pad industrije beauty proizvoda slavnih. Proizvodi često ne ispunjavaju očekivanja u pogledu kvalitete i učinkovitosti, a ljudi postaju skeptični prema tome da se slavne osobe zaista oslanjaju na te proizvode za svoju ljepotu.

Jedan od primjera propasti celebrity beauty brenda je Kylie Cosmetics, koji je počeo s velikim uspjehom, ali se kasnije suočio s padom popularnosti i prodaje. Drugi brendovi poput Rare Beauty Selene Gomez i REM Beauty Ariane Grande bilježe rast, dok su drugi, poput Ellen DeGeneres, Travisa Barkera i Vanesse Hudgens, završili neuspješno.

Influencerica Yara se ističe kao pozitivan primjer. Njezin brend Naturium postigao je uspjeh zahvaljujući kvalitetnom vodstvu, njezinoj stručnosti u skincare rutini i autentičnom pristupu, umjesto forsiranju savršenstva. Ovo je omogućilo prodaju udjela Elf Cosmeticsu za 350 milijuna dolara.

U zaključku, prodaja celebrity beauty proizvoda doživljava izazove jer se potrošači sve više usmjeravaju prema autentičnosti i kvaliteti proizvoda, a manje prema slavnim osobama koje ih promoviraju.

Najnovije objave