Ekopak je u saradnji sa Agencijom Republic, tokom mjeseca juna, organizirao promociju „Zelene tačke“ u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Brčkom i Mostaru, koje su se realizovale u tržnim centrima Mercator. Tom prilikom Ekopak je educirao javnost o važnosti i značenju ovog znaka, koji komunicira društvenu odgovornost kompanija koje ga koriste u segmentu reciklaže ambalažnog otpada i zaštite okoliša općenito.
Tako su se kupci, u terminu promocije, mogli informirati šta je to Zelena točka, šta ona predstavlja i zašto trebaju obratiti pažnju da li na ambalaži proizvoda koji kupuju ima oznaku Zelena točka. Također, organizirana je i dodjela vrijednih poklona za kupce koji su kupili tri ili više proizvoda sa oznakom Zelena točka.
Ovom prilikom Ekopak se zahvaljuje brendovima, korisnicima oznaku Zelena točka, koji su podržali ovaj projekat: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Ledo, Colgate, Palmolive, Nova Vita i Ajax.
Podsjećamo, vlasnik znaka “Zelena tačka” je njemačka firma Duales System Deutschland AG. (D.S.D.), koja je krovnoj evropskoj organizaciji PRO-EUROPE sa sjedištem u Briselu, prepustila upravljanje i koordinaciju upotrebe ovog znaka izvan tržišta Njemačke. PRO-EUROPE daje prava za korištenje znaka “Zelena tačka” svojim članovima širom svijeta, aod 2013. godine Ekopak je član PRO EUROPE-a i ekskluzivni davatelj prava za korištenje “Zelene tačke” na tržištu Bosne i Hercegovine.
O značaju ”Zelene tačke” govore slijedeće činjenice:
• ”Zelena tačka” je najviše korišteni međunarodno zaštićeni znak u svijetu, zaštićen u više od 170 zemalja.
• Više od 170.000 kompanija označava svoje proizvode znakom ”Zelena tačke”.
• Oko 460 milijardi komada ambalaže se godišnje označi znakom ”Zelene tačke”.
• Više od 300 miliona građana ima pristup odvojenom odlaganju ambalažnog otpada koji se finansira od strane članica PRO EUROPE-a, odnosno operatera sistema.