Nedjelja, 22 Septembra, 2024

Prvi put BMW pretekao Teslu u prodaji električnih vozila na evropskom tržištu

Najčitanije objave

BMW je po prvi put u istoriji prestigao Teslu u prodaji novih električnih automobila na evropskom tržištu, što je značajan preokret u automobilskoj industriji. Njemački proizvođač automobila isporučio je prošlog mjeseca 14.869 novih električnih vozila u Evropi, čime je nadmašio Teslu za 308 vozila.

Prema podacima Jato Dynamicsa, BMW je zabilježio impresivan rast od 35% u odnosu na prethodnu godinu, što pokazuje rastući interes evropskih kupaca za njegovu liniju električnih vozila. Unatoč tome, Tesla Model Y ostao je najprodavaniji električni model u Evropi s 9.544 prodanih vozila, dok su Volvo EX30 i Volkswagen ID.4 zauzeli drugo i treće mjesto s 6.573 i 5.295 prodanih primjeraka.

Međutim, ukupan broj prodanih električnih vozila u Evropi zabilježio je pad od šest posto na godišnjem nivou. Analitičari iz Jato Dynamicsa to pripisuju nedostatku državnih poticaja i zabrinutosti kupaca oko vrijednosti električnih vozila pri preprodaji.

Njemačka je krajem prošle godine okončala svoj program subvencija za električna vozila, što je potaknulo proizvođače da preispitaju svoje strategije elektrifikacije. Iako su mnogi proizvođači osjetili posljedice, BMW je do sada uspio zadržati stabilnu poziciju, što analitičari pripisuju lojalnosti kupaca prema brendu.

Zanimljivo je da određeni stručnjaci smatraju da političke izjave Elona Muska, izvršnog direktora Tesle, mogu negativno utjecati na prodaju vozila u Evropi. Ipak, Tesla je i dalje vodeći u ukupnoj prodaji električnih vozila od početka godine, s 178.700 prodanih jedinica, dok je BMW na drugom mjestu s 97.525 prodanih vozila. Volkswagen je zauzeo treće mjesto s 88.445 prodanih vozila.

Što se tiče standardnih automobila, najprodavaniji model u Evropi u julu bio je Dacia Sandero s 22.398 prodanih primjeraka, slijede Volkswagen T-Roc s 19.254 i Toyota Yaris Cross s 17.314 prodanih vozila.

Ova kretanja na tržištu električnih vozila ukazuju na dinamične promjene u automobilskoj industriji, dok proizvođači i kupci nastoje pronaći ravnotežu između inovacija, cijena i održivosti.

Najnovije objave