Nakon što je Elektroprivreda BiH revolucionarno podijelila račune na plavi, zeleni i crveni, kompanija Violeta odlučila je kopirati kolege – pa uvodi troslojni tarifni sistem toalet papira, u skladu sa „nivoom i vrstom upotrebe“.
🔴 CRVENI TOALET PAPIR – za političare i eksperte bez dana iskustva
Crveni papir je najskuplji i najdeblji, trostruki sloj s motivacijskim citatima.
“Za sve one koji kenjaju svakodnevno – po narodu, zakonima, ekonomiji i zdravom razumu,” stoji u saopštenju Violete.
Posebno je dizajniran da izdrži istovar epskih razmjera i dostupno je samo licima s minimalnom platom 5000 KM i autima s rotacijom.
🟢 ZELENI TOALET PAPIR – za pošteni narod koji redovno prima prosječnu platu pa malo jede.
Zeleni papir je futave kvalitete, uz opciju za rabat na količinu ali samo ako se koristi za kolektivno brisanje. Odnosno za recycling friend (prijatelje reciklaže).
“Idealno za one koji žive pod motom “samo nek ne puca”, odnosno one koji šute kad ih vrijeđaju i kradu, kao i za penzionere.
🔵 PLAVI TOALET PAPIR – za međunarodne diplomate i njihove toaletne dileme.
Plavi toaletni papir, napravljen pod sloganom “Preporučile diplomate” i briše neobrisivo!
Kako ekskluzivno doznajemo Kristijan Šmit će biti brend ambasador ovog proizvoda. On je već testirao “limited edition” uzorak i, kako kažu njegovi najbliži suradnici, potpuno je oduševljen. Šmit je nakon degustacije samo kratko rekao: “Fantastično! Ne potroši se lako, a briše elegantno!”
🧻 Cijene se formiraju prema složenosti stolice i političke funkcije korisnika.
Violeta najavljuje i aplikaciju “MyShit” kojom građani mogu lako dobiti informaciju koji papir im pripada.
🪠 U pripremi je i četvrta tarifa – ŽUTO UPOZORENJE, za one koji kenjaju po društvenim mrežama, ali nikad ne izađu na protest.
Jer ako već svi kenjaju – red je da se zna ko, kada i po kojoj tarifi!
Tekst je satiričnog karaktera i ne preporučuje kenjanje po novim tarifama!