Srijeda, 24 Jula, 2024

Kako voda može pomoći u mršavljenju

Najčitanije objave

Redovita konzumacija vode ključna je za održavanje zdravlja. Preporučuje se svakodnevno piti između četiri do osam čaša vode, prilagođavajući količinu prema dobi, spolu i težini.

Međutim, kada je u pitanju proces mršavljenja, preporuke se mijenjaju. Studije sugeriraju da bi muškarci trebali konzumirati deset do 13 čaša vode, dok je za žene optimalno osam do devet čaša kako bi voda imala pozitivan utjecaj na gubitak težine.

Konzumiranje vode prije obroka može smanjiti apetit i pomoći u smanjenju unosa kalorija. Ako popijete jednu do dvije čaše vode prije jela, to može značajno utjecati na gubitak težine jer ćete jesti manje hrane. Ovo smanjenje apetita može spriječiti prejedanje i olakšati proces mršavljenja.

Istraživanja podupiru teoriju da osobe koje piju vodu prije jela gube težinu brže u usporedbi s onima koji to ne čine, jer voda igra ključnu ulogu u distribuciji hranjivih tvari po tijelu. Preporučuje se dodavanje limuna ili bobičastog voća u vodu kako bi bila ukusnija, što može potaknuti češću konzumaciju vode kod onih koji nisu skloni pijenju obične vode.

Najnovije objave